Gode hjælpemidler til virksomhedsejeren

Som ejer af en virksomhed er der konstant opgaver, som blot ligger og venter på at blive løst. Som den ene opgave bliver taget op og løst, kommer den næste i rækken, og sådan fortsætter det. Ofte er virkeligheden den, at det naturligvis er de mest presserende opgaver, der bliver prioriteret her og nu, og så skydes de mindre vigtige til senere. Oplever du selv at have for lidt tid til at komme i bund med to-do listen? Der findes flere måder at imødekomme rækken af opgaver på, uden at du behøver sætte mere tid af. Det er bare med at tage imod de gode hjælpemidler med åbne arme, det kan spare dig for en masse tid.

Bogføring på farten

Kræver dit arbejde, at du bruger meget af din dag på farten, så kan det være svært at finde tid til at få ordnet de ting, der kræver, at du sidder foran computeren. Det kan være kedelige med nødvendige opgaver som økonomi og regnskab. To ord der ikke ligefrem indbyder til sjov. Men det kan det heldigvis blive, i hvert fald noget der minder om, med Billy online regnskabsprogram. I Billy gør de regnskab og bogføring nemt for alle – også dem, der ikke har en baggrund som bogholder eller revisor. Programmet er designet til at gøre livet som selvstændig lettere for dig, så du kan bruge mindre tid på regnskab og mere tid på din virksomhed.

Med Billys regnskabs-app til smartphone kan du tilmed klare økonomien fra bilen, når du alligevel er på farten. Herfra kan du holde overblik over fakturaer, regninger og momsregnskabet med mere. Appen gør det nemt for dig at klare de små opgaver, som at oprette en fakturakladde, opdatere den med opgaver og produkter samt sende den til kunden, når opgaven er afsluttet. Du slipper samtidig for krøllede kvitteringer, da de nemt kan scannes ind direkte på appen og bogføres her. Det giver et fuldt overblik over dine udgifter, så du har helt styr på økonomien. Og så slipper du for at være lænket til skrivebordet imens. Læs mere på www.billy.dk.

Uddeleger til eksperterne

Har din virksomhed mange arbejdsopgaver, som kræver, at I bruger mange penge på at printe? Så ved du også, at hardware og forbrugsstoffer kun er en del af omkostningerne. Foruden selve printningen så bruges der både tid og energi fra medarbejdernes side på at bruge print-infrastrukturen, som sjældent er helt problemfri. Alle kontorer kender til printerproblematikken, og alle ved, hvor vigtigt det er, at det bare fungerer.

Det er her, Konica Minolta kommer ind i billedet. Hvis du, som mange før dig, vælger at uddelegere en simpel opgave som printmiljø til en ekspert som dem, er der hurtigt én opgave mindre, du skal bekymre dig om i hverdagen. Virksomheden får omkostningsbesparelser, problemfri processer og løbende optimering og service. På www.konicaminolta.com/dk kan du læse mere om Konica Minoltas mange løsninger, der kan optimere din virksomheds print- og it-infrastruktur.

Skriv en kommentar